Gräsänka

Då har två veckor av ensamhet passerat! :/ Min söta lilla gube har varit på GU-F i Halmstad och  "lekt" i grönkläder! ;) Det verkar iochförsig vara rätt så tufft om man jämför med TFU-G:n som jag jorde 2008.

Men han verkade trivas som fisken i vattnet iallafall! Han sken som en sol på rösten de få gångerna vi lyckades prata med varandra. Och han hade mycket att berätta när han väl kom hem! Tror att min sötnos blivit biten av grönlivet, trotts att han protesterade med buller och bång när han fick reda på att han blev tvungen att göra dessa 2 veckorna!? ;)



Vlad tar hand om chockad patient! ;)


Jag i min tur då har haft det väldigt, väldigt tomt hemma i huset. En av dessa två veckorna jobbade jag 4 nätter på rad och då kunde jag ju inte ha hundarna i hundgården - så off, iväg till hässleholm för att nana hos mamma och pappa! ;) Jag stannade i Hässleholm från onsdag - söndagen därpå...! Så slapp jag iallafall vara ensam! :/ Och hundarna fick vara med alla de andra vovsingarna på kenneln.

Ganska smidigt ändå, jag kunde träna med både Nala och Gaia när jag nu kännde för det!  Hundarna fick rastning och Jag fick mat när jag var hungrig! :) Det blev faktiskt en hel del tränat, både patrullering, spår och lydnad! Lite var dag!


Sen fick Samoa valpar också första helgen jag var där. 3 tikar, 1 helsvart och 2 SMT! Så mysigt med småttingar i lådan! :)


Menmen, när Vlad väl kom hem så gjorde mitt hjärta ett glädjeskutt! <3 <3 <3
*skönt att ha dig hemma igen!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0