Brukset

Då var det dags igen... nästan ett år sedan jag och Gaia tävlade bruks sist (18/4)!

Jag var himla orolig att jag hade tagit mig vatten över huvudet att ut och tävla redan! :/ (känns som om jag skulle kunna skjuta på den här tävligsdebuten efter uppehåller hur många månader som helst! Hade ju helt andra planer när jag väl bestämde mig för att börja tävla igen, men det har bara skjutits fram och fram och sen fram igen - då jag tycke tyckt vi varit klara med mommenten).

Det tycker jag väl i och för sig fortfarande - att starta i eliten är vi långt ifrån!

Många säger att det bara är att ut och prova, ni kan ju inget annant än att bryta... men vill jag verkligen ställa upp, trötta ut Gaia och sedan bryta!? Behöver jag sätta press på henne om vi ändå inte går runt spåret? När vi ändå inte orkar springa i uppletanderutan i 5 minuter? Eller har 100% koll på framåtsändandet (inte ens 50%!)? När vi har gått tillbaka från början med krypet igen, utan resultat? När han inte skäller, varken ihållande eller med en gång!?

Shaaa, som ni förstår kan listan göras lååång!



Så vad ska jag göra?

-starta för att rutin

eller

-vänta tills jag känner att vi är redo?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0