Understimulerad Hovawart..!?

Ja.. nu är det nog inte bara matte som har träningsabstinens! Gaia tror nog att hon är pigg nu, men vilket jag inte tycker att hon i själva verkat är. Hon ser riktigt schaskig ut i pälsen och harklar sig faktiskt nästan mer och mer…! Hon fick ryck och började skälla på en plastpåse som låg och guppade i ån igår. Sen dess tycker jag hon harklar sig utan anledning! :(

 

Jag tycker hon är pigg i övrig. Hon försöker hela tiden få igång Nala, ligger och tittar på mig med sina uppspända öron och frågar en gång var 5 min om vi inte kan hitta på något! ;) Haha… eller det är väl kanske vad jag vill att hon ska säga med den där blicken! ;)

Längtar tills vi kan ut och ha kul igen!

 

Bild från förrförra helgen när vi var ute på en härlig vårpromenad runt långasjöns camping!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Men du, plastpåsar KAN faktiskt vara farliga! Dom KAN attackera när man minst anar det! =)

2010-05-11 @ 09:02:03
URL: http://elvisochpresley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0