Legat på latsidan…

Det tyvärr inte blivit så mycket tränande för någon utav oss den senaste tiden… Matte Lisas slutspurt i C-uppsats-skrivandet + att en infektion i kroppen, har bidragit till att träningen minskat radikalt den senaste tiden! Jag har verkligen varit helt slut efter skrivandet, dels på grund av tom skalle och dels pga sjukan… Går på penicillin och hoppas att jag snart är pigg och glad igen! ;)

 

I går gick vi i all fall en långpromenad med hundarna och lät de bada i Långasjön.

 

Det känns lite knäpp att dela med mig av att vi inte tränar för tillfället, då jag verkligen är taggad till 1000 och vill verkligen komma vidare ibland annat uppletandet nu!

 

Imorgon är det Klubbmästerskap nere på KBK, jag och Gaia tänkte delta. Vi får väl se hur det går just nu! ;) Återkommer med en liten rapport efter ”tävlingen”!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0