Bloggmotivationen..

… har nog försvunnit! :(

Jag e inte så duktig på att uppdatera eller blogga längre! Tråkigt! :(

 

Jag har en hel drös med uppdateringar och  saker att skriva om, men orkar inte ta tag i det bara! :S I Helgen var det ju KM som jag tänkte berätta om, sen har vi varit och badat med hundarna 2 gången och tagit massvis med underbara bilder! :)

 

Meeeeen, det får bli en annan gång! ;) Jag hoppas att jag kommer igång snart igen, kanske efter C-uppsatsen, man är faktiskt ganska trött på att sitta framför en dator dagarna i ända…!

 

På torsdag är det ju hoffe-läger, ska verkligen försöka blogga ordentligt innan dess och lägga upp foton i massor! ;)

 

PS. Eva Holler har skickat in en bild på mig och Gaia till Agrias bildtävling. Visst hade det varit roligt om en Hovawart kom med på deras monter som ska ställas ut på världens största konferens om människa och sällskapsdjur!? Det ska även väljas bilder till deras nya broschyr! Gå gärna in och rösta! http://www.agria.se/agria/manimalis.nsf/vote/335

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vet hur det kan vara med motivationen. Men inte sluta blogga nu när jag hittat till er sida. Vore kul att läsa om hur det går för er på träning och tävling. Men jag kikar in i mellan åt och kollar läget. Ha en fortsatt skön vecka.

2010-05-25 @ 16:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0