Upp och ner

Jaaaa, jag har som sagt fått mig en glad hund igen och det är jag så glad för! :)

 

Dock fugerade inte spåret som vi gick i söndags så bra.. :( Kan det vara snön det beror på..? Ska det verkligen spela någon roll!? Eller kan det vara att det var så himla länge sedan vi spårade!? I vanliga fall brukar hon bara bli ännu mer taggad juh!

Jag vet inte men bra gick det tyvärr inte… Så nu vill jag faktiskt på ett sätt att snön ska försvinna, fastän jag egentligen älskar den! Men det börjar kännas lite i tävlings/tärnings-musklerna att det börjar bli dags för lite ordentlig spårträning! ;) Annars kommer vi aldrig nå upp till våra mål i år..!

 

Lydnaden går väl också sådär för tillfället.. Jag är verkligen såååå glad att jag har Malin annars hade det varit ännu mycket tuffare! Men vi kommer att fixa detta det vet jag lång här inne…!

 

I morgon ska vi på TJH-möte i Sölvesborg… Då får vi se vad som är planerat för i år! :) Det ska bli spännande, hoppas på regelbundna träningen! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0