Vilohelg!

Då var ännu en hel helg snart passerad..!

 

Tyvärr så har den inte precis gått i hundenstecken, men min kära syster har varit här på besök… Så det har inte gjort så mycket! ;)

 

Gaia har mest fått vila faktiskt. Hon har varit så väldigt trött denna helg, jag tror (läs; hoppas!) att hon är trött efter veckans spring i snön och tränande! Det sista jag vill är att hon ska vara dålig på något annat vis! :(

 

Hon ska få vila idag också, vi kanske går en promenad och busar lite… Kanske kan lura ut syrran i snön för att ta lite nya bilder!? Fast det snöar, så vi får se! ;)

Det blir i alla fall inget träningspass för oss idag!

 

Jag håller tummarna för att hon ska återhämta sig tills på måndag så kan vi köra ett ordenligt pass då!

 

 

**

Jag har fastnat lite framför dator idag med och gjort nya Collage..! Titta gärna under ”bilder”!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du var minsann på väg att skylla på mej :P

2010-02-21 @ 19:56:32
Postat av: Lisa & Gaia

Hahaha... neeeedå!

Det hade jag inte alls tänkt!

Hon e helt slut & ville gärna vila lite! ;)

2010-02-21 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0