Snöpromenad

Idag har det småsnöat hela dagen igen! Solen och det fina vädret har i alla fall gjort att jag inte e ledsen för det idag!

Hundarna älskar ju trotts allt vädret och är galnare än vanlig! ;)

 

Jag tog med mig den lilla kameran ut för att ta ett par fina vinterbilder. Tyvärr blev det inga rysligt bra bilder… Men jag lägger upp ett par på Gaia när hon busar i alla fall! (Försökte ta ett par ”snygga” bilder på Nala när hon ställer upp sig, som jag tänkte lägga upp på Kennel hemsidan... dock ville hon inte samarbeta, så det blev inga värda att visa!) :(

 


Gaiabus på en liten promenad..



”Titta vad jag hittade i skogen, Matte”!




”Busa, busa och busa – det e jag bra på”! ;)



Gaia spanar på flickorna som åker pulka i backen nedanför.




Gaia ”flyyyger” fram!



Dagens absoluta favoritbild! ;)


Ikväll ska vi åka och träffa Malin för att träna lite lydnad. Vi få väl se om det är möjligt att träna på klubben överhuvudtaget. Planen som var så fin och nyplogat förra veckan. Den är nog inte det nu längre… :( Men vi kan förhoppningsvis få ut något utav det! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0