Lydnadsträning

Träningen igår kväll gick väl helt okej för vilket stadium jag och Gaia befinner oss på just nu. Jag har min bild i huvudet hur jag vill att det ska se ut, och med tanke på hur lite vi har tränat den sista tiden så har vi fortfarande en bit att ta oss.

 

Men det kommer bli bra så småning om, med lite extra ögon och värdefulla tips från Malin kommer lydnaden ”snart” bli bra igen.

 

Jag ser verkligen så mycket fram emot att börja spåra igen…! Jag vill att vi ska kunna träna och utvecklas så mycket som jag hade som mål nu i vår, men då måste vi snart komma igång! ;) Nu i helgen kommer jag faktiskt att försöka träna delar av spåret trotts att det ligger flera cm snö ute!

 

Helgen som kommer = träningshelg!!!

 

Är det förresten någon som har några bra träningstips om man vill träna spår när det är snö ute!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0