Lugn dag.. för Gaia i alla fall!

Neee, det blev inget riktigt träningspass igår… Det blev lite bus på stan och ett par försök till krypande här inne. Nu fattar hon ibland hur det är jag hon vill krypa. Jag vet dock inte om det är ”rätt” teknik för henne. Ska köra ett par veckor till så får vi se hur det går.

Jag vill ju inte att hon ska byta mellan olika tekniker – och självklart inte att det ska slita ”mer än vanligt” på höfterna…

 

Var sugen på att köra ett uppletande idag. Men i morse så kräkte min lilla flicka helt oprovocerat, så det kanske är bäst att hon vilar idag också!?

 

Har istället suttit här inne i värmen och ringt till posten, Häromi och grejat… Vårat paket fullspäckat med hundgrejer från Häromi tappades spårlöst bort av posten nere i Malmö den 29/1… Hoppas att våra grejer kommer snart!

Hatar verkligen människor ”som inte vet någonting” & som jobbar i serviceyrken där det inte alls hör hemma! :/

 

Menmen, våra kikkor väntar ett paket på 15 kilo; en massa gottis & tuggisar. Nya mjuka filtar & annat bra att ha till den nya bilen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0