Gaia-blogg

Då var helgen här och snön smälter så fort den bara kan! ;) Nu blir det blaskigt, blött och skitig istället! Men ju tidigare smältningen inträffar, ju tidigare kommer våren och ju tidigare kommer spårkonditionen! ;) Hahaha… Allt går ut på hund i denna lilla skallen!?

 

Näää, det är faktiskt inte så farligt – det är bara för att detta är en Gaia-blogg, inte en Lisa-blogg, och därför handlar den inte om Lisa! ;)

 

Vi får väl se vad som händer till helgen… Ska en snabbvisit till Hässleholm i alla fall, annars så hoppas jag på mycket bra träning; ska kanske ge mig på att köra uppletande ”på riktigt” och fortsätta traggla framåtsändandet!

 

Jag hade ju en liten tanke om att nu i veckorna när jag haft så mycket att göra i skolan skulle jag satsa på att träna en massa kryp här inomhus, men det har ju varit för jobbigt att gå ut i källaren för att hämta en matta!

Jag får kanske gå och hämta den nu i alla fall, kan inte sitta här och lata mig och tro att ett bra kryp kommer komma på posten! ;)

 

Gick föresten ut och tänkte träna lite sakta gående i parkeringshuset, varmt och torrt(!), klockan 22 igår kväll. Jag märkte ganska snabbt att Gaia var lika trött som jag, så vi traskade in igen efter ett par mindre lyckade försök! :( Kudden kallade och var skönare att lägga huvudet på än vanligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0