Årets...

Igår var det årsmöte på Karlshamns brukshundsklubb. Det var trevligt att träffa alla från klubben, som vanligt! ;) En sak som jag tyckte var väldigt bra var att Carina beslutat sig för att vara ordförande i ett år till! :)

 

Detta var första gången jag varit med på årsmötet så det var intressant och se hur det fungerar! Något som var riktigt trevligt tyckte jag var verksamhetsberättelsen och att det delades ut vandringspriser i flera olika kategorier.

 

På något underligt sätt så erhöll Gaia två jättefina vandringspriser. :)


Det ena var årets lägreklasshund, skänkt av Mikael Petterson och Sofie Malmberg, för Gaias och min spårtävling vi gjorde i Göinge-Broby i mars, 550p. :)

 

Det andra vandringspriset var från Ronneby brukshundsklubb, till årets tjänstehund. :)

 

Sen fick vi även ett presentkort av klubben för att vi deltagit i SM. :)

 

Jag blev väldigt överraskad och självklart mycket glad! :) Det var inget vi hade räknat med… Tackar tackar! :) :) :)

 

Gaia med sina finfina vandringspriser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0