Påsken över

Då var påsken över för det här året, långledigheten har uppskattats till 1000! Det har känts lite konstigt att inte känna pressen över att behöva plugga något! ;) (visst hade man haft att göra om man bara hade velat från skolan!) ;) Men jag och min skrivkompis Karin, vi väntade tills idag!

 

Som ni så förstår så blev den en massa bus och skoj med hundarna! :) I söndags var vi ute och lade 5 uppletande korridorer. Med blandat resultat. Det väntade en massa bus ute på djupet för Gaia, så vi trodde att hon skulle bli mer och mer motiverad att springa ut där och leta efter nått skoj, men så var inte riktigt fallet! :/ Ändock så tror jag att det var en bra övning för henne och kanske har hon en positiv minnesbild som väntar..!? ;) Jag hade tänkt åka ut och köra en korridor nu i eftermiddag, innan det bär av till Ronneby för lydnadsträning!

 

I måndags träffade vi Nettan & Krille som hade med sig både Ylva och Nawe! ;) Haha… Det fungerade bra mellan Ylva och Nala så de busade av sig ordentligt… Men Gaia ville inte leka med Ylva, hon ville hellre ge henne ett kokstryt! :)

 

Efter våra kära vänner lämnat oss stannade jag och Vlad kvar nere i Störnö för att låta hundarna bada lite och sedan köra ett kort lydnadspass! ;)

 

När vi kom hem sov hundarna riktigt, riktigt gott!

(Det gör de egentligen nu också, men nu e det minsjäl dags att åka ut en sväng igen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0