Karamellen smakar sött..!

Nu när man har sugit på karamellen i snart två dagar – känns det fortfarande lite overkligt! Hur kunde det bli så bra? Hur kunde ”allt” stämma samma dag? (så bra som det för tillfället är!)

Lite vila gör allt! ;) Gaia fick ha ”tråkigt” en vecka före tävlingen förutom konditionsträning som vi fokuserade på (för att inte matte skulle bli tokig av att inte träna)! ;) Haha… Jag ska vara så glad att jag har haft Vlad som har sett till att jag nått så när har hållit mig till ”the battle plan”! För jag ville glida över ett antal gånger, men som tur var stoppade du mig – och se hur resultatet blev! :) :) :)

 

Jag är så glad att jag har dig! Det finns inte många som har den fördelen som jag har. Någon som alltid ställer upp och finns där när det behövs! Jag kan erkänna att det varit lite mycket fokus på Lisa den senaste tiden, både i form av tentaplugg och hundträning!

Nu tänker jag göra samma sak tillbaka! Finnas här för dig, och Nala, och stötta er genom vått och torrt! ;)

 

Jag hade ju hela tiden förhoppningar om att jag och Gaia skulle fixa högreklass nu i vår. Men efter allt strul, så hade jag nästan tänkt ge upp och skjuta fram tävlingarna tills i höst. Många tyckte jag verkligen skulle avvakta ett tag till, medan andra stöttade och puschade mig att åka ut och sätta fötterna på tävlingsbanan igen… Så vi kommer in i hur det är att tävla igen.

För det är ju faktiskt ända sedan SM:t i september vi tävlade sist och det hade nästan låst sig för mig och tävlingar... Jag velade fram tills dagen förre tävlingen om jag skulle ställa upp eller inte. JAG ÄR GLAD ATT JAG GJORDE DET!  ;)

 

Men nu har jag fått ett rus i rätt riktning, kanske är vi på väg att klättra uppåt igen!? ;)

 

Nu ska jag sätta mig ner i ”helgen” som för mig börjar redan ikväll! Då jag ska hem till Hässleholm för att umgås lite med familjen och fira min morbror och farmor som båda fyller ”stort”! ;) Ja, nu i helgen hade jag alltså även tänkt sätta mig ner och försöka strukturera upp träningen ännu mer.


Vad är det jag vill ha för resultat?

Hur ska det se ut?

Hur ska jag gå tillväga?

Vad gör jag om något går fel?

Vilket kommando ska jag använda?

Vilket ord ska jag använda när det blir rätt, respektive fel?

 

I spåret satt vi i bilen igår och gjorde upp en ny battleplan. Jag ska göra allt för att hålla spåret på topp, som det verkar vara just nu! ;) Jag ska sätta ett mål och kämpa successivt för att ta oss dit! Aldrig mer rusa! ;) Haha…

 

Jajamensan. Nu ska jag pussa lite på hundarna innan jag börjar packa! ;)

 

 

Här kommer ett par bilder efter tävlingen: (OBS, mobilkamera!)

 

 
Gaia överst på prispallen den här gången! ;)
(inte trea som brukar vara standard)!





Prisutdelning, 1:a & 2:a KBK:are!!!
Grattis så mycket till Stefan och Chilli som gjorde bra
ifrån sig samma dag och blev godkända!


Tack Liselotte för bilderna!



En annan bild från en annan mobilkamera! ;)
Tack Ninni!






Posing med min stolta höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0