Hmm...

Jäkla fyllegubar! :(

Jag gick precis en runda längs med ån med hundarna…och så kommer en stor tjock, aspackad man gående mot oss. Det var ganska trångt, max 1½ m brett! Och vad gör människan!? Jo, sträcker ut armarna skriker och gör attacker mot mig och hundarna…!!! Man blir så arg, jag var väldigt frestad av att säga varsågod till hundarna bara för att få tyst på guben! Argh…!

 

Så nu har jag fått det ur mig, vilken tur att lilla jag har sån pondus så att han slutade hålla på efter ett par minuter i alla fall… För inte tänkte jag vända mig om och gå med hundarna, det hade ju varit ett nederlag för både mig och dem!

 

Kanske borde en ny sorts skyltar sättas upp i stan...!?

- Gå inte här - FYLLEGUBAR!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åhh vad irriterande! Jag hade exploderat och sagt gubben ett och annat!

2010-04-29 @ 18:05:22
URL: http://elvisochpresley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0