Gaia <3 Floyd = sant!?

Jahaa dåja… Då var spåret inför imorgon snitslat och klart! ;) Lisa & Vlad debuterar som spårläggare! :) Åsa hjälpte mig att få till det alldeles perfekt!

*Tackar, tackar!*

 

Eftersom Gaia och Floyd varit svaga för varandra sedan han var en liten, liten skrutt lät vi dem springa ihop och ha det riktigt skoj medan jag och Åsa gjorde vårt! De var jätteduktiga och skötte sig fint! (Floyd fick dock ett, eller två eller tre tillsägelser när de låg i bilen…!) Men sen gick det bra! ;) Haha…

Undra om Floyd egentligen tycker om Gaia för att Åsa tycker om Gaia, och att Gaia tycker om Floyd för att han är Åsas… eller nått!?  Eller så kanske de bara klickar!?

 

Jaja… Tänkte lägga upp ett par bilder på min sköna höna när vi satt nere på klubben och kikade på Vlad och Nala när de tränade..!

 


Nalle och Vlad tränar läggande under gång...

 

 


Gaia sitter och spanar neråt kärret..

 


Och fick syn på något väldigt, väldigt spännande (-en presenning!) ... Hon stack iväg med en väldans fart..

... och drog självklart med sig Nala!

 

 

Vi satt och tittade en sund till - "kanske lite väl långtråkigt" tänkte Gaia...

Så hon tog leksaken, (mitt sittunderlag!!!), och tänkte att hon kanske kunde få inte godis för att hon höll den snyggt i munnen! ;)

 


"Vad säger du matte...?"  "En liten goobit kanske!?" :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0