Besök hos Pelle-Vet.Pet

I torsdag var jag med hundarna hos veterinären… Pelle var väldigt imponerad av Nala! ;) Jag tror båda blev kära i varandra!

 

Sen Gaia då’rå… Jag berättade om hennes symtom, att hon varit väldigt slö och skum den senaste tiden samt att hon plötsligt blivit så skottberörd! :(

 

Han tittade i öronen och de var hur fina som helts, alltså inget därifrån. Så efter en stunds prat kom vi fram till att ta ett fästingprov för att utesluta det. Så precis när han skulle gå så fick jag bara för mig att be honom kolla i hennes hals… Den var inte fin! :( Tonsillerna var illröda och stod ut i halsen på henne…! :( Min söta lilla gulliplutt har varit dålig i halsen!

 

Så nu går hon på penicillin och jag verkligen hoppas att hon blir pigg och glad snart igen, och att skottbesvären försvinner på samma gång!

 

Nu känner jag att Gaia verkligen varit en pärla förra helgen. Jag var sååå imponerad av henne att hon fixade det från första början, och nu när jag vet att hon fixat uppflytten till elit med halsinfektion – då är jag verkligen stolt över henne!

 

Kanske känner jag min lilla Gaia bäst ändå..! Hon har inte varit sig lik den senaste tiden…

Min lilla älskling!

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0