Årets första fästing…

..plockades på Gaia idag..! :( Så  nu har alltså de små jäklarna kommit igång igen! (= VÅREN ÄR HÄR!!)

 

Men men… Nu var äntligen min mardröms-tenta-vecka över och nu kan jag andas igen! ;)

 

Det har blivit en del hundträning trotts plugget – för man behöver  ju faktiskt ta lite paus då och då! ;) Haha…

 

Jag kommer inte att sammanfatta alla våra träningspass sen sist, för det hade varit alldeles för tråkigt och läsa. Men jag kan ju säga att det tagits en del steg i rätt riktning! ;) Jag tycker att Gaia är glad igen och vill gärna lyssna på vad jag har och säga! Bra fokus tycker jag också att hon har, när vi pratar om lydnadsplanen i alla fall! ;)

 

I uppletande rutan har vi också tagit, små, små steg framåt…! Men det är jag sååå sååå glad över! Hon verkar äntligen tycka att det är kul att springa ut och leta saker. För det kan ju vara något bus där ute på djupet! ;)

 

Nu ska vi åka till Hässleholm för att fira Påsk!

Så jag hoppas att vi kan träna lite framåtsändande med grupp… för jag har märkt att du fungerar betydligt sämre med människor där (så klart!)… Så vi får hoppas det finns tid till det!

 

Så nu ska bloggen vara i gång igen och jag ska uppdatera så ofta jag bara kan med förhoppningsvis lite skojig läsning och fina bilder! ;)

 

Haha… GLAD PÅSK på Er alla!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0