Årets allroundhoffe

Jag har ju glömt skriva att Gaia har blivit utsedd till årets allroundhoffe 2009! ;) Se hela sammanställning som Hovawartklubben gjort här!

 

Jag blev såååå glad när jag fick ett mail från Pia i vintras! Jag blev så stolt över min lilla flicka! Precis som med Osby-utställningen i somras, har jag som liten flicka alltid beundrat alla de som blev årets Hoffar och fick vara med i tidningen. Aldrig trodde jag att min hund skulle få vara med där…! :)

 


Gaia = BIR i Osby 2009

 

Men att skriva om sin hund och sig själv till tidningen var inte det lättaste. Var tog min braiga svenska vägen? Hmm… och vad var det egentligen jag skulle svara på frågorna?

Det tog sin lilla tid, men tillslut fick jag iväg texten.

 

Den långa tystnaden frestande flera gånger att avslöja sig… Mamma frågade flera gånger om jag inte hade hört något från hoffekubben, eller om jag kanske missat skicka in poängen..? Jag svarade bara, att det får man nog inte reda på förrän tidningen kommer ut..! ;) En vit lögn är väl okey ibland, eller?

 

Jag är så här i efterhand ganska stolt över mig själv att jag lyckade hålla tyst för hela familjen i så många veckor! :)

Hehe…

 

 

 

Imorgon ska jag med Gaia till veterinären igen så får vi se vad de har att säga..!

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Grattis!

Jag hade nog aldrig klarat av att hålla en sån sak för mig själv! Jag hade varit alldeles för lycklig för det! Grattis än en gång!

2010-04-29 @ 18:11:20
URL: http://elvisochpresley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0