Vi kom med...!!!

 


Försvarsmästerskapen 2009, here we come! :)

Blev helt tyst när jag kollade deltagarlistorna till SM:t i förra veckan… Läste noga flera gånger om för att försäkra mig om att jag inte läst fel! Men det verkade verkligen så…!
Vi kom med!

 

Hehe… helt perfekt att det är så nära, så man slipper åka ända till Haparanda eller nått! ;)

 

Jag går i skolan hela veckan så jag kan tyvärr inte åka dit ett par dagar innan och installera oss.. Men jag har i alla fall hyrt en stuga på Campingen bredvid, fredag och lördag natt så jag slipper köra hela vägen hem ifall jag nu får ett av de spåren som går halv 7 på morgonen!

 

Vi får väl se hur/om det påverkar Gaia att bo på annan ort med massvis av hundar runt omkring..!? Hoppas verkligen att hon kan fokusera på det vi ska göra i alla fall!

 

Jag kan ju tillägga att vi är jätteglada att vi kom med överhuvudtaget och att vi inte har några som helst förhoppningar om att slå till med stort, för detta är så stort och jag tror inte att vi håller måttet riktigt lika väl som många andra! Vi är så glada och så nöjda att vi ä’r en av 30 i Sverige och blir det 2, 28 eller 27 så är det bra bonus! :)

 

Vi ska gå ut där; prova tävlingsnerverna ordentligt, göra vårt bästa och ha riktigt, riktigt skoj! Och njuta av att jobba tillsammans och vara på en trevlig tillställning ihop… Gaia och Jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0