SM = över

Jahadå... då var denna helg som allt den senaste tiden fokuserat på; över...!

Jag kan väl börja med att säga att det inte riktigt slutade som vi hade tänkt! ;( ;) ;/
Vet inte riktigt var jag ska börja eller vad jag ska säga ännu - mer än att lördagen gick betydligt bättre än söndagen - som blev en ren katastrof!

Jag antar att det finns en del som väntar på att höra mer om vår helg... men det är inget jag orkar ta tag i just nu - så ni får hålla till godo ett tag till! Jag kommer att berätta och skriva mer om helgen så småningom.

Jag och Gaia slutade på 29:e plats.

Om jag hade känt att vi gjort en bra prestation och inte kunnat göra bättre så hade jag varit supernöjd med att komma på 29:e plats…
Men när jag vet hur bra det kan gå så känns allt genast lite sämre!

Att nolla ett uppletande, ett spårupptag och ett helt spår på samma dag..!?!? Det låter inte som min Gaia…
Därför är jag lite besviken och behöver samla mig lite..!

Så de kommande veckorna kommer vi ta en paus och jag ska fundera på hur det kunde gå så himla fel och om det är något vi kan göra nått åt…!


Tack till alla som hejade på oss i helgen!

 


Något som däremot var riktigt skoj i helgen var att våra träningskompisar; Kajsa och Acke slog på stort och hamnade på en 5:e placering!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :) :) :)

 

Här finns lite bilder från helgen – tyvärr inte alls många actionbilder. Svårt att få med kameran ut i skogen! ;) Men där finns lite blandat från invigningen, kamratfesten och lydnaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0