Höstdagsjämning!?

Hmmm, undra om det var fler än jag jag totalt hade missat det faktum att jag kunde sova en hel timme längre inatt! :(
Blääää.... Vi ska på inofficiell utställning i Bräkne-Hoby idag med lillNala. Vi tänkte köra här ifrån 9 tänkte vi, och lilla jag klev upp vid 7, efter ett litet tag när vi tittade på datorn och text-TVn och då var ju klockan bara 6!! :/ O inte kan man gå och lägga sig igen, så en liten stund framför datorn blir det! ;) Håller ju på med ett litet projekt här...!

Jaja...Vi får väl se hur det går idag när skrangelben ska visa upp sig! ;) Gaia ska sitta och mysa med mig iallafall - så får vi så om det hinns med nån "riktig" träning efteråt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0