Gaia, Gaia, Gaia....!

Shaaa, det är väl relativt lugnt här fortfarande..! Det blir tyvärr inte så mycket tränat. Lite saktagående och kontaktövningar, försöker även få igång ett riktigt skall...  men det går faktiskt lite trögt.

Har väl lagt 2 spår sen sist, och jag tycker inte riktigt att hon har motivationen som hon "brukade"...! :( Så det är lite trist - och jag försöker hitta på något klurigt i varje spår, typ åla mig en bit, springa barfota eller rent av leka full...! Men det verkar inte alls vara lika intressant som alla djuren som också springer runt och lämnar spår efter sig i skogen! :(

Vi har en lite klurig och tuff period att ta oss upp ifrån just nu - men jag tror och hoppas att vi kommer fixa det och få igång motivationen igen! Ska försöka ragga upp någon som kan hjälpa mig lite! ;)
¤Jag ringer snart!¤ ;)

Uppletandet står väl lite och stampar på samma ställe... om jag går ut o visar så springer hon som ett skott, gör jag inte det så travar hon lugnt och sniffar på allt som kan tänkas... Så har ha vi med och jobba på - väntar & längtar tills den dagen då det släpper!

Annars så ligger rätt mycket fokus på lilla Nala just nu. Hon är en riktig galning och kräver myyyyycket uppmärksamhet! Hon hittar på nya saker för att terra oss dagarna i enda. Sen är det valpkurs på klubben där hon faktiskt är riktigt duktig och verkar vilja visa vad hon egentligen kan! ;) Så många tycker hon är jätteduktig!


Jag och Gaia har inget mer planerat i år förutom att ställa ut på Åstorps-utställningen den 14 November.
Vi tänker ta det lite lugnt och försöka befästa momenten och sedan komma igen någon gång till våren / sommaren...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0