Nya problem...

Hehe... då har man varit ett försvarsmaktsekipage i snart 2 veckor! :oP
O på denna perioden har det hänt en hel del saker!!! (Som jag ska vara fruktansvärt lycklig för att dessa problem inte kom innan certprovet!)
Gaia har nänligen fått VILT på hjärnan.... Kaniner hit, rådjur dit... "jag tänker inte spåra, du fattar väl att det har sprungit en kanin på andra hållet matte, snäääääääla låt mig få spåra på det hållet! ... Men tänk för att jag fortsätter inte spåra om jag inte får  jaga kanin först...... bla bla, lilla Gaia!

Då var det snart dags för första Hoffe-lägret för oss! ;o) Spännamde som tusan!
Jag o Gaia ska vara med i Spårgruppen och dUTU ska hänga med o titta och frhoppningsvis lära sig ett o annat också! :oP

(Gammalt inlägg från den 14:e Maj som jag tydligen inte publicerade...! ;o))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0