Lite småträning!

Igår var vi nere på klubben och gjorde en platsliggning med skott! Pistolnissen stod framför oss för ovanlighetens skull! Detta var första gången jag gick och gömde mig under skotten, men de sa att det gick bra --- skööönt!

Efter det testade jag att gå genom gruppen - med koppel dock för vi är lååångt ifrän klara med framåtsändandet! Det är verkligen så svårt, så man drar sig lite från att börja träna det... fy fy! Men lite saktagående har vi gjort, fram o tillbaka!

Malin tittade på mig och gav mig många bra tips med det mesta vi har problem med faktiskt! :o) Helomvändningar i friaföljet, ljudgivning, inkallnings med ställande och så vidare. Toppen att träna med någon ibland! :o) Tack tack!
Hehe.. vi gjorde även en sittande i grupp, gick rätt bra måste jag säga!

I morgon ska vi åka till Hässleholm och fira min födelsedag och morsdag såklart! Hehe... får ju inte glömma att vi ska hälsa på småttningarna också - kanske får Gaia träffa Nala!? Vet inte, men vi ska iallafalla kela sönder henne denna helgen! Det är ju dags för valptest också - ska bli intresannt o se hur de verkar!

Lilla Gaia ska även visa upp sig lite i ringen till helgen! Ska bli intresannt o se om hon e nått fin denna gången! ;o)

Hörs efter helgen...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0