Datorer... :o/

Det kanske undras varför det aldrig blir uppdaterat här på sidan...!?
Det är nämligen så att min bärbara dator strejkar och vill inte vara särskilt hjälpsam för tillfället..! Hela skärmen blinkar i skrikrosa och neongröna småprickar överallt... den fungerar för övrigt, men man blir ju knäpp i skallen efter att ha tittat på den i en halv minut!

Återigen är vi där med alla elelktriska prylar.... de går alltid!!! isönder strax efter det att garantin gått ut! :o(
Jag tycker det är skittråkigt...!

Jag "måste" ju uppdatera mammas hemsida så bra jag kan - så gaias sida blir tyvärr lite drabbad för tillfället...! :o/ Men, håll till godo, jag hoppas på att få bukt med problemet snart så jag kan lägga upp en massa fina bilder som vi tagit nu i vår och lite resultat och liknande..!

Vi var ju på utställning förra helgen - det gick inge vidare alls! Dålig kritik och slät etta på den ena och tvåa bästa tik på den andra - dock inget cert (eller BIR o BIM!!!) på någon utav dem! Tror inte att domarna var alls nöljda med hur våra hoffar såg ut! :o/ igen BIR o BIM, det tycker jag är supertrist! :o/ Menmen, så är det väl ibland!
Fick Gaia mätt också, då domarn trodde att hon inte var tillräckligt stor - hon var exakt så liten hon får vara! ;o)

Sen resten av vår träning orkar jag inte presic skriva om..... det går allt annat än framåt iallafall... Vi är nog lite trötta på det eller nåt!
Inte ens spåret har vi fått att fungera ännu - det är vilt för hela slanten, hon hoppar som en liten kanin och letar vilt, vilt o vilt...! Jag bara kopoookar! Det går ju an när jag vet exakt var spåret går, men om jag inte vet eller om det skulle vara tävling... shaaa, då är det kört! :o/

I Lydnaden har vi också tagit många steg bakåt... tror att jag kanske blivit lite tråkig och kanske har krävt aningen för mycket den senaste tiden..!?  Jag får någ gå tillbaka några steg och ta det luuuuuuuuungt sen i sommar! Så jag inte förstör allt helt! :o/

Menmen, RM i Gävle i helgen!
Ska bli jätteroligt att träffa en massa härligt hoffe-folk igen! :oP

Lycka till alla som ska delta! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0