Det går troll...

... I uppletandet!
Vad är det som är galet!?

Det fungerar sååå bra med retning, hon springer som ett streck och är tillbaka med föremålet lika kvickt! Men så fort jag tar bort retningen eller lägger ut 2 föremål är det precis som om det tar stopp… Jag har funderat och funderat o funderat lite till, men kommer inte fram till nått vettigt!

Kan det vara så att jag har kört med retning alldeles för mycket så hon räknar med det..?

Kan det vara så att hon inte fattar vad det är jag vill egentligen..?

Eller är det bara så att hon inte vill!?

Det har ju fungerat så bra ”en gång” i tiden.

 

Jaja… Till något annat lite trevligare: Spåret i helgen.

Det var ett ganska klurigt spår på sådär 600m, 7+1. Olika terränger, fält, stenbrott, skog. Ett par spetsvinklar och andra krusseduller!

 

Hon gick riktigt, riktigt bra & med glädje i linan! :) Hon spårade väldigt systematiskt och var i spårkärnan stort sett hela tiden. Dock missade hon ½ av pinnarna, 4 av 8. Så nu vet vi vad vi måste jobba hårt med framöver! ;)

 

Nu ska jag o ”stora flikkan” (som inte lägre är störst!!!) ut på en lite långpromenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0