Tentaplugg

Har så väldigt mycket som jag skulle vilja skriva om här - men jag har verkligen inte haft en minut över de senaste veckorna!!!

Det har jag verkligen inte idag heller... sluttenta i denna kursen imorgon och läkemedelberknings-tenta på torsdag! MÅSTE PLUGGA!!! Det är väl typiskt att man tar sig en minut att skriva lite här när man verkligen, verkligen inte har tid, eller hur!? :oP

Men men, när denna kursen är över - så kommer det förhoppningsvis bli lite mer struktur på hundträningen! (Kanske på bloggandet också!?)

Jag lovar att det d´finns en hel del att läsa (både bra och dåigt såklart!) när jag väl sätter fräs och skriver lite!

Men men, Gaia ligger o sover i köket o tycker nog jag är allmänt tråkig... ´[En del av planen juh] Men när tentan är över så är väl hennes tråkiga väntan också över!

Ha det fint så länge! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0