Liten paus i bloggandet..!?

Som det har sett ut här på bloggen den senaste tiden, verkar det som om jag inte tränat hund alls! :/ Men lite har jag visst hunnit med! Det har verkligen varit fullbokat schema här hemma!
Har det inte varit plugg, städning eller hundträning, så har det varit aktiviteter på klubben eller andra aktiviteter. Så jag lovar alla - vi har inte gått i ide! ;)

 

Jag måste tyvärr meddela att Gaias blogg kommer jag ligga lite lågt med ett tag… Den är ju lite lägre prioriterad än allt annat som måste göras just nu! Det är ju så kalrt hundträning och sen har jag tre tentor i nästa vecka och när väl de är avklarade kommer jag att blogga med full kraft igen! Kanske kommer jag att slänga in ett eller annat inlägg ändå fram till dess – men bli inte besvikna om fallet ej är så…

 

 

På återseende! ;)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Usch! Tre tentor... Ja roligare kan man väl ha... =)

Vi njuter för fullt av solen, när den väl visar sig. Några tävlingar lär det nog inte bli, inte än iallafall. till våren blir det 2:a kursen för Elvis och 1:a för Cilla som vi hämtade i december. Hon är mycket mer lättlärd, och villig att lära sig än Elvis, som är en aning tjurig... =) Ha det så bra, och lycka till på tentorna! Jag håller tummarna för er! Grattis förresten, Gaia! Vilken fin utmärkelse!

2010-03-22 @ 21:47:28
URL: http://elvisochpresley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0