Kockooo...!?

Jahaja… Då hade så gott som hela denna vecka också passerat! Det är fruktansvärt vad tiden går fort!? :\ Det har varit långa, intensiva och hektiska föreläsningar hela veckan. Men guud, så intressanta!

Vi har börjat läsa akutsjukvård, mitt eget lilla skötebarn! ;) Jag får bara mer och mer bekräftelse på vad jag  vill bli!

 

Jaja… skippa det nu – i och med de tidiga morgnarna och de sena kvällarna så har det inte blivit allt för mycket ordentlig och strukturerad hundträning. :(

 

Gaia mördade en skogsmus i söndags som hon så glatt appoterade till mig... Busade loss i skogen i måndags. Tränade saktagående i tisdags, var nere på klubben i onsdag och försökte få till de där förbaskade fotpositionerna som verkligen inte vill som jag! (Det slutade också med att Gaia inte längre vet vad ligg är)… I torsdags passade hon på att sticka ifrån mig mitt i stan för att jaga en förbaskad kanin… Sen försökte jag friska upp minnet lite grann om vad ”ligg” betyder, inomhus. Men det verkar nästan som om det slagit lite slint. Vi har tjatat så mycket fotpositioner nu så hon tror bara att det är det hon ska göra. Men när jag istället säger ”sitt” dååååå lägger hon sig!?

 

Hahaha… min lilla söta lilla gullipluttsnuttiglutt! ;)

Hon är så kocko för tillfället att man nästan bara skrattar åt hennes trams!

 

Lite skärpning i träningen tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0