Rosenholm imorgon!

Då var det helt plötsligt väldigt, väldig nära det här SM:t! ;)



Helt sjukt är det... I morgon bitti åker jag och Gaia till Rosenholm för att göra veterinärbesiktningen, delta i invigningen samt käka middag med lottdragning!

Så idag måste det handlas och packas samt försöka hålla nerverna i styr!

Igår gjorde jag en annan väldigt intressant och "smånervös" sak..! TV4 ringde på morgonen och undrade om de fick göra ett reportage om oss nu innan SM. Först tvekade jag, då jag verkligen inte är bra på prata... men efter lite snack med resten av TJH-gänget så  var det "självklart" att jag var tvungen att ställa upp!

Soo off we go (skubbade inte från skolan...!) och lite moraliskt stöd behövde jag allt från min kära familj! ;)



Jag är som sagt inte så bra på att prata framför kameran men jag hoppas att det blev några bra klipp med Gaia om inget annat! :) Om ni vill kika så kommer det dyka upp på den här sidan troligtvis inte förrän fredag dock - då det kommer sändas då... http://nyhetskanalen.se/lokalt/karlskrona

Men men... som sagt, det känns helt overkligt att det verkligen drar igång i morgon.. Men väldigt, väldigt spännande! :) :)

För er som vill se ett prelemenärt schema för hela helgen, så finns det som pdf-fil här;

Efter lottdragningen på fredag kväll vet jag vilken tid vi kommer göra de olika sakerna...!

Okaydokay... nu tror jag inte att jag kommer skriva något här förrän efter helgen. Och förhoppningsvis kommer jag vara väldigt nöjd med vårt sammarbete och vår egen prestation oavsett hur det gått på pappret! :)

Ha det gott så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0