Vårväder

Att jobba kväll är väl inte det bästa jag vet… Särskilt inte kväll/dag när man pendlar så som jag! :/ Men när man jobbar kväll så tror man alltid att man ska hinna göra så himla mycket, ta en promenad, spåra, träna lydnad, uppletande, laga mat, städa, duscha, gå på akupunktur, handla… Listan kan göras lång! Men det brukar inte hinnas med något mer än att städas och duschas! :( Så jäkla tråkigt! För man missar ju hela kvällen sen…. Jaja, har man valt själv att utbilda sig inom vården och jobba storhelger resten av livet – så får man kanske skylla sig själv!? ;)

 

Nu är det ju  trotts allt vår och Hundarna har i alla fall öppen balkong ut till baksidan så de kan gå ut och in (!) som de vill när jag städar! ;) (Smart drag med tanke på hur mycket mossa de drar in… men de njuter – så det bjuder jag på!) ;)

 

Gaia sneglar på Nalas ben...

- Tråkigt, sa Gaia och hittade något roligare att göra...!?  ;)



Nala med det lilla benet mellan framtassarna!


Söt-Nala!




 

Lite vovve-bus på det, sen måste matte fortsätta städningsrepan...! ;)

Snart bär det av till tåge...! ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0