Spår & Grilldag!

Igår åkte vi ut i skogen för att tillbringa dagen med Stefan och Rebecka och våra underbara vovvar! :) Vi åkte ut till Hemsjö där vi gjorde upp den bästa planen ever… Dock verkade inte våra hundar så intresserade utav att spåra – så planerna som skulle vara så bra och skulle tända vovvarna sååå mycket, gick i kras! :(

 

En lika nöjd Egon för det...! ;)


Nala

 

Tyvärr måste jag säga att Gaias spår gick sämst! :/ Spårupptag och 1 pinne senare - bytte hon spår! Jag är 99% säker på att hon fick något trevligare i näsan som ex. älg! :(

 

Efter spåren var planen – grillning! ;)

*Check!





Sen var det tänkt att vi skulle göra uppletande, vi  snitslade upp och vallade rutan. Jag kastade dummisar och lekte and mitt i rutan, för att Bill skulle få apportera! ;) *Kovackkovack*

Meeen, när det var dags för uppletande var hundarna för trötta och vi fick lite annat i huvudet..!

 

En mysig söndag blev det i all fall!

Tack så mycket Rebecka och Stefan! Det för vi göra om snart igen! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack själva! :)

Ser redan fram emot nästa gång vi ska ses!

KRAM

2011-03-28 @ 12:07:14
URL: http://www.bettttan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0