Spår av vintern…

...Nu finns det bara två små områden av vintern kvar på tomten...! Det går väl nästan att gissa var våra små hjärtan trivs alldra bäst! ;)

 


Gaia svalkar sig i snön på framsidan!


Spanar in vad Nala gör


Käkar snööö...!

Gaia är nu trött på Nala och försöker knuffa bort henne! ;)


Idag har det varit en lugn dag med lite bus med vovvarna utomhus och lite lövräfsning – ca 10m2 – sen var jag helt slut… Inte trött alltså, men har en sån jäkla huvudvärk som inte vill ge med sig med hjälp av tabletter eller kaffe idag. (Kanske var det för att jag fyllde hela huset med rök i morse när jag tyckte det var för kallt här inne!?) :/ Fick öppna alla dörrar istället för att försöka släppa ut all rök! :S Smart va!?

 

Nu när det är dags för räfsning och så, märker man hur stor trädgården verkligen är! :)



Framsidan...

Det blev även ett litet, kort, slingrigt och motivationshöjande (!?!) spår för Gaia… 3 apporter runt vattenverket – över och längsmed en väg – och sedan slutet på andra sidan. Hon gick lugnt i kärnan, men missade alla 3 pinnar första delen. Försökte sedan som vanligt att slippa spåra ute på vägen och kollade alla andra alternativ förutom vägen, men fick tillslut gå ca 10m på grusvägen tills jag avvek och lade slutet bredvid. Det hittade hon och det blev mega-bamse-bus med pinnen och en påse kattmat! :)

 

Jag är faktiskt väldigt nöjd med detta trotts att hon missade 3 av 4 pinnar och att det bara var 100m! :)

Imorgon blir det dock riktig spårning med Rebecka och Egon ute vid Långasjön! Och då blir det upp till bevis!

 

Jag  har även förberett för att köra lite framåtsändande när jag har vilat skallen lite! ;)




*** Lite vårtecken finns det dock på baksidan! ***





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0