Breakdown

Det blev ingen lyckad framåtsändande-träning igår… Tyvärr. Jag tror nog att vi får börja om från början igen om vi ska få det att fungera.

Likaså Krypet… Vad är det som är så nedrans svårt!? Varför kan vi bara inte få det till att funka!? Just nu känns det som om jag varit inne och rört i det alldeles för mycket – så det är verkar plötsligt vara ännu sämre än förr! :/ Help me out here, please!

 

Jag latjade lite med träapporten också, där har vi en hel del tugg ”som vanligt”… Vet inte om det är lönt att försöka jobba bort det i nuläget…



Gaia springer fort..! ,)


Gaia sitter fint...! ,)


Ska jag vara riktigt, riktigt ärlig så undrar jag om vi inte är nere i en ordentlig svacka i lydnaden också…

Eller är det jag som ställer för hårda krav och tror att allt ska vara lika bra som innan jag ”slutade” och inte orkade träna mer förra året!? :/

 

Hur som helst så är jag så sugen på att ut och tävla, men jag undrar ja om det är en bra idé?

 

Föresten… Vad ska jag satsa på i år?

Vart vill jag komma?

Jo, det vet jag… Men som vanligt vill jag så mycket… En sak står ju självklart överst på listan, men det är ju såklart det svåraste! ”Sikta mot stjärnorna och komma till trätopparna”, eller hur ska jag ha det?

 

Usch och fy, ett litet tränings breakdown!

 

Varför är det inte lika lätt som allting var i början!? ;)

 

 

Menmen… Idag har det i alla fall hänt något positivt! :)

Jag och vovvarna åkte ut med Rebecka och hennes hundar (eller ett par av dem i alla fall) i skogen för att göra ett nytt försök med spåren! :) Denna gången blev det två lyckade spår, vilket alltid = två lyckliga mattar! ;)



Rebecka och Egon spårar!

Förr hade jag inte varit nöjd med Gaias insats, men med tanke på hur det har gått med spårningen det här året är jag vänligt nöjd! 3/6 pinnar + slutet hittade hon. De andra 3 hittade jag, så hon var ju inte och snurrade runt på fel ställe i alla fall! ;)
Vi hittade även en bonus-apport som Rebecka tappat ”på riktigt” i spåret! ;) Självklart blev det en massa bus och lek med den också!

 

Tack snälla Rebecka för en mysig morgon ute i Långasjö-skogarna! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

TACK själv :)

2011-03-29 @ 21:40:39
URL: http://www.bettttan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0