År 2010...

.... som vi trodde skulle bli ”vårt” år, visade sig vara det värsta av sitt slag. Om man skulle få önska bort ett år av ens liv, hade jag valt bort år 2 0 1 0.

 

Hundträningen har minst sagt legat på is i stort sett hela 2010.

  • Jag och Gaia tävlade bruks 1 gång i april, med gott resultat.
  • Vi var på hoffe-lägret, mycket skoj, som vanligt!
  • Nala blev kass i nacken, fick åka fram och tillbaka till Helsingborgs djursjukhus, blev dock inte ett dugg klokare.
  • Vlad och Nala fick lämna återbud till Hoffe-Osby, tråkigt.
  • Jag och Gaia var med i lydnaden och på utställningen i Osby. Det gick bra!

1:a pris på lydnaden och BIR på utställningen! :) :) :) <3 (Dock delades inget IHF-cert ut, men överlycklig ändå!)

 


(Domare: Fredrik Norgren)

 

 

Gaia fick sitt sista ”vanliga” cert och blev SE UCH! :)

*Snygg-Gaia*

 

 

Sen gick vi in i hund-tränar-koma, hundåret 2010 tog slut.

 

Jag säger bara vilket år, sicken bergodalbana!
Vilken glädje, vilken sorg.
Våra hjärta kommer alltid bära ett stort tomrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0