Superriksmästare 2011

Hör och häpna, det var min lilla stjärna som knep titeln ”Superriksmästare” 2011.

 

En matte som höll på att packa ihop alla saker blev mycket förvånad när Thorsten avslöjar i högtalarna vem som blivit superriksmästare i år…  ”hundens namn kan jag inte men jag vet att matten heter Lisa Lenadotter (!) ;) :) <3 <3 <3 Min lilla stjärna slutar aldrig att överraska mig – hon är verkligen en duktig hund, en riktig allroundhund!



Överraskad och mycket stolt matte med sin älskade Gaia! 

Då lydnaden i fredags inte gick så lysande hade jag redan då räknat bort oss från att vara med och slåss om titeln… Det enda jag såg under helgen var hur Gaia och jag inte var på topp och hur slött lydnaden var, men nu med facit i hand – vilken hund var inte det!? Gaia gjorde väl inte sina bästa tävlingar, men inte någon annan heller – så självklart är jag nedrans nöjd och glad med hela helgens prestationer. Och jag ska verkligen inte klaga mer, för det var faktiskt inte världens bästa tävlingsväder precis – det var så varmt och klibbigt att man rann bort! :/ 

Vi får väl säga samma sak som alla andra år – antingen alldeles för soligt och varmt eller ösregn i Osby! ;)



Gaia med några av alla de priser hon plockade hem - en kasse med leksaker hade redan hamnat i bilen! ;)


Gaia med Vandringspriset "Coralls minne" som delas ut varje år i Osby till bästa championtik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0