En vecka passerar fort

Förra veckan hann jag inte riktigt känna av. Jag har haft svårigheter att sova på nätterna, så när jag inte har jobbat har jag sovit! ;) Näää, men nästan.

 

Ingen hundträning i veckan förren på torsdagen då jag hade min städning att ta igen på klubben. Jag flexade ut lite tidigare för att kunna komma lite tidigare till klubben för att träna lite lydnad!

 

Det var faktiskt jättekul, och jag börjar väl så smått känna att lydnadsträningen börjar bli lite roligare igen...! ;)

 

Sädningen var faktiskt också kul!

Att få tillbiringa lite tid med Malin, Johanna och Tova är väl aldrig fel! Sen var vi ju så jäkla effektiva också! Snabbt och lätt, trotts det, med gott resultat! ;)

 

Hoppas vi ses snart igen tjejer! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0